Möbel-shopping

Min mamma bor granne med världens bästa loppisaffär. Så när vi kommit hit så gick jag dit en sväng, och råkade köpa fin femtiotalsbyrå och fin femtiotalsskänk att ha som nattduksbord. 500 kronor för båda, som hittat. Åh, vad fint det kommer att bli. Är lite osäker på om allt går in i stora bakluckan, men om det blir trångt så offrar jag Leos vagn. Den använder vi så sällan.

I love loppisfynd. I sommar ska jag åka runt och leta loppisskyltar tills jag hittar någon liten tant eller farbror som i sitt uthus i skogen säljer den kompletta Berså-servisen för 300 kronor. Borde inte vara så svårt att hitta, va? Eller?

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kan ha samma föräldrar utan att veta om det. Loppisar är det bästa! Kan vi ta en loppisrunda i anslutning till bloggfesten kanske? Kanske till och med hinner gråta en skvätt över alla fynden? Hur går det förresten med bloggfesten? Jippiejaoo!

2008-01-03 @ 00:10:25
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Maria

Loppisrunda blir kanon! Jag kanske kan svänga förbi och hämta upp dig innan vi tar alla Upplands-loppisar??
Bloggfest coming up! Nån gång under 2008 iallafall...=)

2008-01-03 @ 10:50:26
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Erik M

Kan rekommendera en sväng ut mot Rommehed, efter vad-nu-vägen-heter-som-går-förbi-Tuna-kyrka. Finns tusentals second hand-affärer där :)

2008-01-03 @ 22:40:55
Postat av: Maria

Erik: det är där min mamma bor!! Oh yes.

2008-01-04 @ 16:56:36
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0