Oh praise the lord!!

Ingen kräksjuka, tack o tack o tack. Dessutom har vi sovit ganska gott inatt, behövde bara ge Alvedon några gånger. Och Jonas och Leo åt glass mitt i natten när Jonas kom hem från jobbet. Barn kan ju få hög feber, men är ändå rätt läskigt när termometern visar över fyrtio grader och ungen är kokhet.

Nu blir det pannkakslunch och sen får lilla barnet sova middag och stora barnet ut och leka.

Om man tänker positivt: Leos feber betyder att jag inte kan ta med dem till gymmet ikväll. Alltså ingen filmning idag, YES! Däremot på tisdag, efter Bodystep-passet som jag ändå tänkte gå på.

Har kört igenom låtarna några gånger och kan stegen bra, men vet for a fact att jag ändå inte kommer att bli godkänt. Måste ju vara PERFEKT. Fuck perfekt anyway, jag gör mitt bästa på tisdag och räcker inte det så får jag väl bita i det sura äpplet och betala kursen. Och glatt köra vidare med att leda aerobics.

Värre saker händer i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0