Omkörningsmatchen

Maria - Världen: 5 - 763

Men jag är himla stolt över mina fem omkörda bilar, det är jag. Dessutom var en av bilarna en stor lastbil, så det kanske ger mer poäng?

Nu vet jag också vilka som kör i 140. Efter att ha kört mellan Borlänge och Valbo, ätit lunch på IKEA tillsammans med ca 20 000 andra samt gått genom varuhuset med två totalt CRAAAAAAZY barn (Leo skrek så att en tant höll för öronen) så hade jag också velat köra i 140 mellan Gävle och Tierp. Om jag hade vågat.

Som tur är så följde mamma med i sin bil till IKEA, och åkte sen tillbaka hem när vi fortsatte mot Tierp. Hade jag varit själv med två vilda barn en lördag på IKEA hade jag varit ett nervvrak just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0