Slänga eller inte?

Tro det eller ej, men i kylskåpsdörren bakom senapstuben hittade jag en After eight! Oh yes. Alldeles hel, lite platt i ena hörnet bara. Men den ligger ju i en lite svart prasselpåse, så det är ingen fara.

Känner mig nu som alkoholisten som hällt ut allt i vasken, och några veckor senare hittat en liten flygplansflaska Bailey's. Skulle kunna säga "Men jag ska bara ta en", men alla vet ju att det inte funkar så.

Nä, en gång After eight-missbrukare, alltid After eight-missbrukare. Och så har jag ju träningspasset på lördag och allt. Lika bra att slänga den.

PS. Skojade bara. Of course I eat it. Om det inte har kommit senap på den förstås, så desperat är jag inte. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0