Söndags-mys

En söndag som innehåller:
  • Sovmorgon
  • Hela familjen hemma
  • Tvätta några maskiner tvätt
  • Barbie-lek
  • Badkarsbad, först själv och sen med barnen
  • Städa och rensa i skrubben under trappen (Very välbehövligt. Om jag lägger ut en "före"-bild så skickar ni städvårdsnämnden på oss)
  • Bädda rent i barnens sängar
  • Bygga tågbana
  • Köttfärspajsmiddag lagad efter recept i Stellas kokbok som hon fick i julklapp
...Är en bra söndag. Ja, faktiskt en helt perfekt söndag skulle man kunna säga. Nästa steg är att införskaffa ett Juicy couture-mysset så att jag kan slappa hemma med stil.

(Är det förresten någon som har ett sånt? Som känner någon som har ett? Är de ens sköna, liksom? Bara för att Eva Longoria passar i sitt så behöver det ju inte vara bekvämt)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet du, han verkar nästan för bra. Så jag vågar inte... Vet inte ens vart jag ska börja. =/ //Anna aka Kyckling

2008-01-06 @ 21:56:54
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Jag tror inte att Juicy-seten är skönare än de lite mindre flashiga men i övrigt likadana velourset som finns på H&M, Bikbok eller liknande.

2008-01-07 @ 08:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0