Tänk positivt

Glaset halvtomt: Imorgon är det måndag
Glaset halvfullt: Men snart är det sportlov

Men vad sjutton. Jag ska inte gnälla, jag gillar ju mitt jobb. Och inte bara gillar som i "Det får väl duga och det är kul när man får lön" utan som i att det är helt fantastiskt kul. Eleverna, kollegorna, problemlösningen, logistiken, fixandet, peppandet, räknandet, pratandet. Everything. Dessutom är det trevligt att dricka kaffe i lugn och ro.

Fast imorgon är Jonas hemma och vabbar med barnen, så lite kommer det att svida att behöva cykla hemifrån när resten är familjen är hemma.

Kommentarer
Postat av: cicci

Skickade ett mail angående detta inlägg - lite kul tyckte jag... Kram Cicci

2008-01-14 @ 13:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0