The Melodifestival

Snart, snart, snart börjar alla Melodifestivaler, oh praise the lord. Vintern och våren är räddad. I år har jag lovat mig själv att se finalen i Globen för första gången i mitt liv!

Egentligen helt knäppt, jag älskar Melodifestivalen av hela mitt hjärta och har gjort det sen jag var liten, men har aldrig sett det live. Inte ens den minsta lilla pytte-delfinal i nån Gevalia Arena (eller vad de nu heter) någonstans i Sverige. Tror att det är för att jag egentligen inte tror på att de finns på riktigt. Som glassbilen när man var liten.

Jag trodde glassbilen var en myt tills jag var typ 11 år och såg den på riktigt. (Jag var ingen city kid, som ni förstår. Bodde bredvid skogen en liten bit utanför stan)

Men som sagt. Globen-final - 08, here I come!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad roligt! Melodifestivalen is the shit! Tänkte också försöka gå på finalen! Då kan vi ju ses och grina ihop när vinnarlåten framförts?! =))

2008-01-10 @ 23:07:38
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Maria

Anna: JAAA, åh vad kul! Du som numera hittar
till Globen och allt! Fast måste man beställa biljetter typ snart? Eller är det lugnt?
Är ju som sagt inte så insatt i det här att man faktiskt kan se melodifestivalen på riktigt...

2008-01-11 @ 12:22:20
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Anna

Jag vet tusan inte. Måste kollas upp!

2008-01-11 @ 18:56:30
URL: http://annaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0