Ursäkta, har någon sett ett hus?!

Jaha, oj då, det låg visst här under alla kläder, leksaker, saker och böcker.

Jag: Egentligen borde man ha en städerska. Undrar vad det kostar?
Jonas: Aldrig i livet att nån annan skulle städa upp min skit

Innan jag hinner blänga ondskefullt på honom tillägger han snabbt:
Jonas: Ja, ingen utomstående alltså

Jonas har varit hemma med en febrig och snorig Leo hela veckan, och under tiden passade alla saker på att välla ut från sina respektive platser. Men mysigt med en sambo som är hemma och inte jobbar på kvällarna, det är det ju.

Synd att jag är för trött för att umgås bara. Efter jobb och barn och mat och Bolibompa och nattning och allt, orkar jag typ sitta i soffan och stirra trött framför mig. Har jag tur finns det nåt bra på TV framför mig. Eller så stirrar jag trött på datorn eller i en tidning. Egentligen bra på ett sätt att Jonas jobbar så mycket kvällar, jag är så trött och tråkig på kvällarna att klockorna stannar.


Kommentarer
Postat av: Case

Haha! Jag lovade mig själv när jag städade hos andra, att jag skulle ha nån som städade hos mig när jag (om jag) får familj. Helt klart värt de hundralapparna det blir.

Ja, har jag tur så får jag 3-4 veckors utomlandsvistelse i sommar istället. Bara att spara! :p Kramkram.

2008-01-17 @ 21:39:26
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0