Vill ni se fina loppis-fynden?

image138

image139

Ni kan ju få gissa vilken sida som är min och vilken sida som är Jonas. (Tips: Den med Mama-tidningar är inte Jonas) Vad har förresten killar på nattduksbordet? Förutom ett lila blockljus stående på ett blomformat fat, för det är väl common style hos de flesta killar? Ser lite tomt ut. Kanske skulle ha köpt en lampa till Jonas också?

Iallafall fraktade jag i lördags hem dessa två byråer/bord, Leos vagn, vår packning, en stol från IKEA, IKEA-påse samt barnens overaller och lite andra påsar. I love my Ford Mondeo. Vem bryr sig om parkerings-kunskaper när man kan handla massa saker?!

(Hoppas ni noterade att det rimmade. Vackert med poesi)

Kommentarer
Postat av: Moster Ulla

Hej Maria!
Tack för senast. Kul att ni kom och hälsade på. Behöver du barnvakt någon gång så kan du ju anlita Håkan. Han och barnen verkade ju trivas ihop.

Vilka fina loppisfynd du gjorde! Måste åka till Grejeriet och kolla lite jag också. Men jag är rädd för att jag alltid kommer hem med nåt nytt. Borde rensa ur det gamla istället.
Hälsningar Ulla

2008-01-08 @ 09:53:05
Postat av: Anna

Gud vilka snygga!!
//anna

2008-01-08 @ 13:56:30
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: F

Jättesnygga fynd du har gjort! Jag förstår att det var värt att släpa med dem i bilen.

2008-01-08 @ 20:57:26
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Maria

Ja, visst är de helt 50-tals-lovely!
Ulla, ta med dig Håkan och åk hit, så får han vara barnvakt när vi tar vår inredningsaffärs-runda! Bra, va?!

2008-01-08 @ 22:55:45
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0