Tillbaka hemma

Skyfalls- körning ungefär halva vägen hem, men det gick bra. Det där med sikt är lite överreklamerat, va?

Har även köpt en ny skiva, "Absolute holiday" (Tror jag den hette). 99 kronor på ICA Maxi, och med låtar som "Boys, boys, boys", "Macarena", "Mambo nr 5", "You're my heart, your my soul", "I promised myself", "The ketchup song", "Coco Jambo"...Jorråsatte. Officiellt har jag nog nu den sämsta bil- musiksmaken i hela världen, enligt andra alltså, enligt mig själv kickar min bilmusik ass.

I övrigt har vi haft det alldeles fantastiskt bra, och jag säger bara: Bröllopet.

Bröllopet!!!

Underbarare än underbarast. Jag visar bilder och berättar mer sen. I vilket fall var det så fint att mina tårar började komma redan vid första gitarrackordet innan brudparet ens hade börjat gå, ökade när jag såg Niklas och Kriztin, minskade något när jag tänkte "Skärp dig!" för mig själv men tårarna rann ändå så pass mycket att jag fick lov att gå in och snyta mig innan jag ställde mig i kram- kön.

Inte bra vett och etikett att snora ner bruden, va?

Men sen när jag kramade om Kriztin och vi tittade på varandra och jag sa "Åh, vad ni ser underbara ut!" så var det kört igen.

Är det möjligt att INTE gråta på bröllop?

Kommentarer
Postat av: mollya

Och nu grät jag bara av att läsa ditt inlägg... ha ha. att gråta är sunt! ;)

2008-07-21 @ 18:05:15
Postat av: Nicole

Åh, det är så mysigt att vara på bröllop! Var senast för 1 år sen då jag började gråta för det var så himla fint! :)

2008-07-21 @ 20:16:05
URL: http://nicolesandin.blogg.se/
Postat av: malin sjans

Äntligen! Tierps bloggdrottning is back again!Tackar för senast!:)

2008-07-21 @ 20:36:56
Postat av: Anna

I mina ögon (öron) har du världens bästa bilmusiksmak. :)

2008-07-21 @ 20:37:25
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: anna

HAHA! Jag ska aldrig åka bil med dig maria! :P men jag gillar dig ändå.

2008-07-21 @ 21:41:47
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: Maria

Rock- Anna: Say what??!! Klart du ska åka bil med mig =)



Och kusin Malin: Tack själv!! Skulle gärna lägga ut kort på dig o syrrorna om jag får, ni är coolast i stan! =) O tack igen för skjutsen hem, sjysst att jag o mamma fick klämma in oss!

2008-07-21 @ 22:35:11
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: malin sjans

Klart du får lägga ut kort på oss! Jag tänker inte hindra dig;) Bara det är en cool bild.hehe. Äsch det var no problemos,fast bra läskigt att köra i mörker när man knappt såg någonting. Men ni kom ju hem levande=)

2008-07-21 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0