Avd. Typiskt

Vädret var kanon idag (Förutom en snabb regnskur), eleverna var glada, badet varmt och korven god.

So far so good. Något som däremot inte var lika kul var att jag började känna mig mer och mer hängig när vi kom tillbaka till skolan, med värkande kropp, rethosta och feber.

Feber!


Vad faaaan! Jag kan ju inte vara sjuk nu. Nu är jag hemma en snabbis och har tagit två alvedon och duschat varmt i typ en halvtimme. Kan också ha varit fem minuter, jag tror att jag domnade bort där ett tag?

Nu ska jag klä på mig fina kläder, sminka mig och åka iväg och ha skolavslutning. Kom igen, du kan göra det! (Måste bara nypa mig lite i låret som Carolina Kluft först)

Skärpa till mig, helt enkelt.

Jag tror att jag har någon reservgenerator någonstans. Note to self: Inte hosta i kyrkan.

Kommentarer
Postat av: Honung

Åh, stackars... Hoppas att Alvedon hjälpte lite. Krya på dig nu!

2008-06-10 @ 18:17:54
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0