Kors i taket

Engla i Engla's showroom-bloggen har på sig mysbyxor i en dagens outfit-bild. HA! Jag visste väl det.

Jag lovar att det är de hon har haft alla hemma-med-bebisdagarna då hon har försökt få oss att tro att hon har varit klädd i små spetskjolar, klänningar och designerjeans. Och tjänat massa pengar på det. Clever girl.

Men i och för sig. Det är med all säkerhet Juicy Couture-mysbyxor.

Vad sa ni, att jag verkar lite avundsjuk? Näääää...

För övrigt har jag kommit på ett smart sätt att rensa i garderoben (Det blev lite trångt när jag fick lov att hänga dit alla vinterkläder i och med att Leo fick stora klädkammaren/datorrummet som sitt rum): Jag ska klippa av några bootcut-jeans från typ - 02 till korta jeansshorts. Sen ska jag ha mina gladiatorsandaler och oversizade linnen till, kommer att bli snyggast på Furuvik i sommar. Ska bara våga mig på att ha korta shorts först. Visserligen har jag gått ner massor den senaste veckan då jag bara hostat och knappt haft någon matlust, men mina ben är verkligen fulare än fulast.

Fast det är ju ingen som bryr sig om sånt, som tur är. Folk har fullt upp att bry sig om hur de själva ser ut. Bara jag kommer i jeansen så.

I gave up jogging because my thighs kept rubbing together setting my pantyhose on fire, typ.

Kommentarer
Postat av: Åsa

visst är det fiffigt att man kan återanvända gamla favvo plagg! go for it girl!!!

2008-06-19 @ 22:34:51
URL: http://frokenasa.blogg.se/
Postat av: anna

ahahahaha den där sista meningen var skitrolig! jag kan inte annat än älska dig.

2008-06-20 @ 08:08:17
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0