Lisa för stressad mammasjäl:

Att ligga i soffan efter lunch och äta äpple och läsa bok.

Jag och dagisbästismamman bestämde nyss att hennes dotter kan följa med Stella hem och leka efter dagis, så jag hämtar barnen tre istället för fyra. Lika bra det, för nu börjar det bli lite tråkigt att vara hemma själv. Jag har städat, lunchat och läst. Jaha, ja. Vad ska jag hitta på nu då, liksom?

Hinner dammsuga innan dagishämtning, sen är huset Tip Top. Bree hade varit stolt.

Skulle vara trevligt om också jag kunde vara Tip Top, meaning ingen hosta, brunbränd och med oslitet hår, men det kommer väl. No stress. Det är ju sommarlov, har all tid i världen att bli brunbränd. Eller så super jag mig snygg på vita bag-in-boxvinet som står oöppnat i kylen, när barnen har somnat. Så kan man ju också göra.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej, vilka tror du vinner mellan Sverige och Ryssland? :)

2008-06-18 @ 20:20:05
URL: http://nicolesandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0