Lost in fotbollspace

Jag är verkligen så sportointresserad man kan bli. Jag vet inte ens var EM spelas någonstans. Dessutom är det alltid så att de matcher jag ser när Sverige spelar slutar med att de förlorar, när jag inte tittar så vinner de. (Jo, men det är ju kul att se när Sverige spelar, det är det. Fast bara fotboll, i hockey så ser man ju inte pucken)

I tisdags låg jag i sängen och feberyrade, och hur slutade den matchen? Just det. Nu tittar jag, så om Sverige förlorar så får ni skylla på mig.

Roligaste i den här matchen är domaren. Vilken blick! Hård och rättvis, men ändå verkar han himla snäll. Den blicken ska jag sno i höst när jag spänner ögonen i eleverna.

För övrigt är min matchanalys mer av typen "Nämen, varför är inte Kenneth Andersson med?". Ja, ni hör ju.

Kommentarer
Postat av: Erik M (Vän av oordning)

Kenneth Andersson, motocrossföraren?

2008-06-14 @ 20:59:34
Postat av: Cicci

Du borde komma hit så ska jag skola dig! Har själv impad på spanska medelålders män med mina fotbollsanalyser...

2008-06-14 @ 21:01:03
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skyller på dig nu ;)

2008-06-15 @ 09:55:26
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0