Myshelg

Fast lite snopet är det att ha en av mina roligaste kompisar på besök, samtidigt som jag får hostattacker så fort jag skrattar.

Men mysigt har det varit.

Puss på dig tjejen och kul att du hälsade på! Om jag har råkat smittat dig med min hosta får du komma tillbaka och slå mig hårt, alternativt hämnas när vi ses hos Karin i Göteborg i juli och smitta tillbaka mig med något.

Nu ska jag passa på att läsa i kapp några bloggar när barnen har disco till Melodifestivalsskivan med grannbästisen i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: Chrillan

Jag är helt uppfylld av mysig känsla! Det var jätteroligt att träffa dig, leka med barnen, se huset, träffa Jonas, äta fin-middag, kolla på fotbollen, dricka vin med chips och choklad, gunga på lekplatsen, äta söndagslunch för stora killar mm mm... Gävle verkar vara en fin stad, kanske ska flytta dit??? Lagom långt, o kanske får jobb på Aspen? :)



Ska bli så kul i Göteborg i sommar! Köpte en bok på station i Gävle, Bitterfittan. Tror att du skulle gilla den, jag tar med den till Karin. (Har redan läst ut den, jättebra!)



Ser fram emot ett familjebesök i sommar, Stefan vill träffa Jonas och prata Linux mm, och vi kan ligga vid poolen med barnen och mysa allihop!



Krya på dig, skickar stora kramar till hela familjen!

2008-06-15 @ 22:13:49
URL: http://bamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0