Ny bok

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa den här, som jag lånade av pappa igår.



Oh luxury, sweet luxury. Om det finns någon out there som inte har läst Camilla Läckbergs alla deckare, så spring och köp. Och lägg er i en hängmatta eller på en strand eller på en soffa och läs.

Förstår inte riktigt folk som säger att de inte blir utvilade av att ha semester. Nä, men skit i att renovera sommarhuset och att åka på ansträngande långresor och att kolla mejlen varenda dag då, så kanske det känns lugnare. Behövs väl inget Mensa- medlemsskap för att fundera ut det. Eller så kan man ju läsa i Aftonbladet om veckans i-landsproblem

(För övrigt så är det säkert samma personer som gnäller över att de inte hinner varva ner på semestern, som klagar på att fastighetsskatten är så dyr för deras 4- miljoners hus i Djursholm. Ja, STACKARS er)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har alldeles precis lyssnat klart på Sjöjungfrun. Galet bra til the bitter end. Hoppas VERKLIGEN det kommer en uppföljare till....

2008-06-28 @ 23:39:47
URL: http://frokenasa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Klart jag INTE kan motstå det förlsaget!!! Fast måndag jobbar jag kväll. Hur har du det tis, ons eller torsdag?? Hoppas du haft det bra i Borlänge!! Kram

2008-06-29 @ 00:12:45
URL: http://frokenasa.blogg.se/
Postat av: Cicci

Lycko mig som fortfarande har del två och tre kvar av Stieg Larsson!!!

2008-06-29 @ 00:37:24
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0