Rolig lista

(Jag har inget bättre för mig för tillfället)

Fem saker på min "to-do-lista" för morgondagen:
1. Äta frukost, göra oss i ordning och packa in oss i bilen
2.  Köra till Borlänge
3. Hänga med Camilla med familj
4. Hämta extratäcke hos mamma
5. Middag och övernattning med barnen hos Camilla

Fem dåliga egenskaper:
1. Otålig
2. Kontrollfreak
3. Pedantisk (Egentligen är jag som en Bree på speed. Dock har jag inte riktigt kraft och tid att vara sådan fullt ut...Och tur är väl det, kanske?!)
4. Nyfiken
5. Drivande

Fem platser där jag bott:
1. Borlänge (Faluvägen)
2. Borlänge (Kornstigen med sambo och Östra Flintgatan själv)
3. Lanzarote
4. Uppsala (Diverse korridorer och studentlägenheter)
5. Tierp

Fem jobb som jag haft:
1. Städerska och bartender på Scandic Hotell
2. Inkastare på Lanzarote
3. Kranförare på SSAB
4. Boendeassistent på gruppboende
5. Ma/No- lärare på högstadiet

Någon mer som vill göra en lista? Kopiera den en regnig dag, så läser jag!

Kommentarer
Postat av: Ulla Karlsson

Hej Maria!

Kul att ni kommer hem ett tag. Jag har inget särskilt för mig på torsdag, tror jag, så jag åker gärna till Djurås.

Jessica fyller ju år då, men jag har inte hört nåt om kalas än.

Håkan blev morfar i onsdags. En flicka-Tuva.

Hälsningar

Ulla

2008-06-23 @ 12:25:32
Postat av: Åsa

Kranförare på SSAB. Det var minsann otippat! men va coolt!!! ha det gött i borlänge!!! KRAM

2008-06-23 @ 13:26:43
URL: http://frokenasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0