Still hosting

And still klarar av att working.

Idag har jag städat och sorterat hela skrivbordet, börjat rensa lite i arbetsrummet, börjat rensa i mitt lilla specialklassrum som kommer att flyttas en våning upp (Blir nog både finare, lugnare och bättre, men har ändå lite separationsångest).

Sedan handlade jag på ICA innan jag åkte hem, och träffade på gymkompis som jag stod och pratade med en stund. Fredagshandling på ICA är som värsta mingelfesten.

Sedan hem till familjen och mamma som hälsat på under dagen.

Tacomiddag, tvätta en maskin tvätt, Bolibompa, bada barn. Nu ska jag natta barn, äta Alvedon och sedan däcka i sängen.

Host, host.

Ja, nä, något roligare än så har jag inte att skriva. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0