Stora tröttheten

Det känns som att jag är så trött att jag går runt i dimma, trots att jag gick och la mig runt elva igår och sov till åtta. Just nu känns det som att jag skulle kunna gå och lägga mig och sova tills på onsdag, typ.

Antar att this is what happens när kroppen fattat att den har semester.

Gäsp.

Fast hur kul är det att ha semester när man är koma-trött hela tiden?! Förhoppningsvis går det över om några dagar när kroppen fattat att den faktiskt är ledig massor av veckor framöver.

Nu ska jag gå och ställa mig och titta in i frysen en stund och fundera på vad vi ska ha till middag.

Visste ni förresten att man när man är ledig måste laga lunch OCH middag VARJE DAG?! Jag tror jag struntar i den där städerskan och anställer en kock istället. En GI-kock. Fatta vad fränt. Dessutom en kock som är expert på att plocka i och ur diskmaskinen, skura spisen samt dammsuga köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0