Glamouren personifierad

Såg ni dagen- efter- Melodifestivalen-programmet med intervjun med Charlotte Perelli?

Håll med om att det är smått surrealistiskt att se en skitsnygg glamourdrottning använda ord som "Herre min tid". Inte så fränt, va? Fast hon är charmig ändå, The glamour queen of Sweden (om man bortser från Victoria Silverstedt)

Det är heller inte så stor idé att fräna sig med att vara uppe till efter tolv en lördagkväll, när man ändå blir väckt kl sju av klarvakna barn. Är nu så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig...

Ja! Jag tror ta mig tusan jag gör det ("Ta mig tusan". Inte heller så with it, va?)

Puss och godnatt på er!! Och kolla tiden. Något slags nytt rekord i läggdags-tid, skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0