Kör om på upploppet

Det var väldigt länge sedan jag började läsa sista Harry Potter-boken, och jag hade fram till ikväll bara kommit typ en fjärdedel. Dessutom dröjde det så länge mellan gångerna, så att jag nästan hann glömma bort vad som hade hänt innan. Faktiskt en smula pinsamt, jag som ÄLSKAR att läsa plus att jag älskat Harry Potter-böckerna sedan jag läste den första där för tio år sedan (Eller när det nu var den kom ut). Så den sista boken förtjänar ju inte att bli behandlad så här, eller hur?!

"Nä minsann, det gör den verkligen inte" tänkte jag argt, och satte igång att läsa. Och oj, oj, oj vad spännande! Och rätt otäck. Betänk då att jag faktiskt är trettio år, läser verkligen tioåringarna of today den här boken?

(I och för sig är jag en trettioåring som är extremt mörkrädd, men ändå...)

Gänget ska nu precis få höra om dödsrelikerna, fast jag är så trött att jag måste gå och lägga mig. Men hey, jag ska ju på semester imorgon! Bokläsningstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0