Några konstateranden

  1. Varför är det alltid så att man har massa kläder i garderoben men ingenting att ha på sig?
  2. Jag har massor med svarta kläder
  3. Svart och vinterblek är inte en helt och hållet bra kombination
  4. Jag har 1 röd tröja
  5. Som jag aldrig använder
  6. Fast brunt är bra. Brunt och grått är det nya svart
  7. Mina nya Cheap Monday jeans gick sönder idag, en söm gick upp. I GRENEN. För det första väldigt dåligt med tanke på att jag bara tvättat dem en gång, för det andra inte så kul att jobba med de jeansen
  8. En vacker dag ska jag börja använda kjol. Och klänning. Hänger flera stycken och bara väntar på den där vackra dagen
  9. Kläd-inspirationen är inte den bästa när man hänger fram kläderna till dagen efter på kvällen

Kläderna imorgon blir iallafall:
Ljusa stuprörsjeans (Cheap Monday)
Vit, oversized siden-T shirt med svarta prickar (Monki)
Svart kofta (H&M)

Sådär ja! Är jag en modebloggare nu? När kommer pengarna?

Kommentarer
Postat av: Fia

Du måste ta ett kort på dig själv, där du står lite kobent, annars gills det inte. Så fort du tar kort på din dagliga outfit kommer miljonerna att rulla...

2008-03-18 @ 17:52:02
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0