Oooo

Charlotte Perelli ska snart börja skriva blogg på Mamas hemsida. Pernilla Wahlgren gör det redan.

Nu jäklar! Här ska det bli glamour av. Ska sitta med anteckningsblocket i högsta hugg, och skriva ner viktiga punkter. Om Charlotte skriver att hon ätit vedugnsbakad pizza med fina naglarna samtidigt som barnen satt med Dior-kläderna och åt snällt- ja, då ska inte jag vara sämre!

Om nu vanlig pizza gills, för det finns inga ställen som gör vedugnsbakad pizza här. Eller pizza och pizza, vad säger jag, hon äter ju bara vegetarisk GI-mat.

Iallafall. Charlotte ska börja blogga. Kul! Och detta säger jag faktiskt i all välmening, för jag gillar Charlotte. Hoppas hon är så mysig som hon verkar.

Förhoppningsvis kommer hon även att skriva "Herre min je" och såna saker, så att jag kan tänka "OK, hon är jävligt mycket snyggare och glammigare än mig, men hon låter som en 40-talist när hon skriver"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0