All work

Ikväll måste jag:
  • Diska stekpannan
  • Sortera reklam och post
  • Plocka undan lego i vardagsrummet (Inte så mycket för det estetiska som för att jag gärna har kvar fötterna oskadda)
  • Läsa ut en kurslitteraturbok inför morgondagens studiedag då vi har handledarutbildning hela dagen
  • Plocka fram kläder till imorgon
  • Se några avsnitt Grey's anatomy och äta Marabou daim
Detta betyder att barnen ska sova senast kl åtta om det så är det sista jag gör.

(Ja, Grey's anatomy kanske jag inte direkt MÅSTE se, men det kan ju inte bara vara all work and no play, va?)

Kommentarer
Postat av: Case

Tack för den supergulliga kommentaren. Tur är det väl att man har bloggvänner och låtsaskompisar på tv. Ser att du fastnat i Greys. Underbara serie!! Ikväll är det familjen Darling och deras galenskaper som gäller för min del.. Man tager vad man haver. :D Oooh altanhäng är aldrig fel, så fort det blir sommarlov så susar vi säkerligen ut å hänger! Kram till dig.

2008-05-15 @ 20:41:26
URL: http://case.blogg.se
Postat av: Camilla

Vännen... är du inte lite Marabou Daim beroende???
KRAM KRAM

2008-05-16 @ 12:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0