Alltså, jag kanske är helt out of line här

Men är det inte någon mer som tycker att Meredith är lite...mesig? Och att exfrun är smart och snygg och cool och rolig? "Jag är kanske Satan och en otrogen bitch, men jag kan väl ändå vara din love of your life?"

Jag tycker att exfrun kan få McDreamy. (Förlåt, förlåt alla Meredith-fans, don't hate me)

Fast jag vet ju att det inte kommer att bli så, för exfrun åker till Kalifornien (Eller vad det var) och får en spin-off serie. Så mycket koll har jag. Däremot har jag ingen aning om vad som händer annars, så hela säsong 2 och 3 ligger framför mig som lång, underbar dvd-box himmel.

När jag blir rik ska jag köpa Vänner- boxen. Eller jag menar när jag får tid, pengar har ju aldrig varit något problem...

Kommentarer
Postat av: loly

Vänner säger du? Jag har säsong 3 och 4. Låna?

Har förresten hurtat mig och skaffat träningskort idag. Joråserru nu ska sportas.

Du som är inne i träningsvärlden- finns det något avgörande skäl till att skaffa ett särskilt träningslinne framför ett vanligt? Funktionsmaterial är väl lite överkurs? *hoppas för jag hatar illrosa, turkost och konstiga sömmar*

Ps: Tack för sist!

2008-05-04 @ 23:19:14
URL: http://lolybloggar.blogspot.com/
Postat av: loly

Och jo, Meredith är en mespropp. Exfrun både coolare och snyggare.

2008-05-04 @ 23:20:12
URL: http://lolybloggar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0