And the winner is...

Jo, men Ryssland är helt OK. De förtjänar segern. I och för sig inte lika mycket i år som förra året med snärtiga brudarna eller året före då årets kille Bilan (?) sjöng bästa schlagerlåten ever.

Minns inte riktigt vad den hette, men det var en ballerina som kom upp från ett piano.

Och eftersom han inte vann då, så får han vinna i år. Fair enough. Go Ryssland!!!

För övrigt har jag bara en sak att tillägga i mitt schlagernördsexpertutlåtande: IN YOUR FACE ni som inte röstade på BWO. Här ser ni vad ni har ställt till med. BWO hade vunnit.

(Svårt att motbevisa mig, så då kan man vara hur kaxig man vill)

Ciccis spanjor gillade jag också. Har du dudu du- slingan i huvudet, bredvid piraternas låt.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Men vet du att han sjöng en annan version av låten som var saktare plus att han hade ändrat texten lite. Jag tyckte min spanjack var sämre än vanligt! Synd... Och Charlotte såg verkligen inte klok ut. Titta vad sund den norska tjejen såg ut i jämförelse!!!

2008-05-25 @ 00:54:15
URL: http://grancanariamamman.blogg.se
Postat av: Lina

Dima Bilan - Never let you go, ESC 2006, Me like! Håller helt med om att det är en riktigt bra låt!

2008-05-25 @ 21:04:27
URL: http://sockerbitan.blogg.se
Postat av: Mli

Hahaha, FB-ajar! Den va bra! Nej hon är inte den du känner, hon heter nåt annat den där tjejen. Vad det var har jag glömt eftersom jag är urusel på namn, men det var inte Maria iallafall.

Guldiga ballerina fungerar ju finfint så sörj inte om skorna är slut!

2008-05-28 @ 15:35:24
URL: http://LenaEmelieMarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0