Bara en undran

Om man hoppas hitta ett par snygga sommarsandaler på Din Sko som man sett i en tidning för typ tre veckor sedan och det är i slutet av maj, är man för sent ute då?

Antagligen.

Lika korkat som att tro att jag ska hitta vinterkläder till barnen när det faktiskt ÄR vinter ute. Måste skärpa till mig lite i min shopping- framförhållning.

Alternativt fortsätta ha mina supersnygga och sköna guldballerina- skor från förrförra året, de är still going strong. Dessutom måste väl livet bli roligare i ett par guldiga skor än i ett par bruna?

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag lade fram dina argument om "hur svårt kan det eg. va att sätta betyg?" i en diskussion om huruvidare obehöriga lärare får sätta betyg eller ej och gick vinnande ur matchen! Tackar!

2008-05-28 @ 11:20:04
Postat av: anna

anna sjunger *NÄR JAG GÅR I MINA GYLLENE SKOOOOOOOR ALL TOGHETER NOW...* haha

2008-05-28 @ 12:02:00
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se
Postat av: Miss C

Ibland är livet glamoröst, ibland inte. Just nu sitter jag ett bibliotek och försöker plugga utan framgång.

Jo jag är en sk expat, bor i mellersta England. Men nästa höst blir det antagligen ett snäpp uppåt på glamskalan med flytt in till London.

Glad jag blir när folk läser om kommenterar i bloggen...

2008-05-28 @ 15:48:24
URL: http://theextravagantexpatriate.blogg.se
Postat av: Natalie B

Ja det gäller ju att ligga lite steget före..jag gör det aldrig haha.

2008-05-28 @ 18:30:30
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0