Busy day

Saker i mitt huvud idag:
Lektioner nonstop mellan åtta och tjugo i tolv, elever som har matsalsjour, rättning av åttornas diagnos, skriva ett inlägg i klassbloggen i Unikum, fixa med månadsblad, muntligt omprov med en elev, jobbigt möte med en elev med kurator med flera som i och för sig gick bra men som ändå har tagit massa energi och oro i anspråk. Sedan hem och vara med dagisbästisfamiljen som var barnvakt en timme, fixa i trädgården, bjuda dagisfamiljen på middag, fredagsmys med popcorn och Bolibompa, städa i köket, städa i vardagsrummet, plocka in leksaker utifrån, bada barnen.

Packa till imorgon när vi ska åka till Borlänge och hjälpa farmor att flytta.

Nu har barnen somnat och jag har lite kvar att packa, sen ska jag lägga mig i soffan och se några avsnitt "Grey's anatomy" och tänka på absolut ingenting annat förutom det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Trevlig helg, Lift-the-roofer! Hoppas du kan släppa alla jobbtankar i helgen! Kraamkalas!

2008-05-09 @ 23:44:04
URL: http://annaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0