Dagens happening:

Marknad

Gick en sväng med barnen efter dagis. De fick varsin leksak för 49 kronor och åkte några karuseller.

Leo ligger nu och sover bredvid sin bil ("Bubblan- bilen" säger han, det är en vit gammaldags Wolkswagen. Typ? När jag tänker efter så känner jag ju knappt igen en enda bil förutom Volvo...Ja, ja, vit var den iallafall), och Stella har ställt sin My little pony inklusive slott-stall på hyllan ovanför sängen.

Fina, tacksamma barn.

Själv köpte jag inget till mig. Stod länge och funderade över de aprikosa, virkade dukarna men...Nej.

Kommentarer
Postat av: Anna

meh! MAN SKA ALLTID KÖPA LAKRITS PÅ MARKNAD!

2008-05-09 @ 20:57:02
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0