Ghostwhisperer

(Jäklar, nu skrämde jag upp mig själv bara genom rubriken)

Jonas jobbar sent ikväll och börjar jobba tidigt imorgon, så han sover över i Uppsala. Alltså är det bara barnen och jag hemma. Barnen, jag och eventuella spöken. Om detta är det sista inlägget någonsin ni hör från mig, så är det för att jag dött av en hjärtattack orsakad av konstiga ljud eller gammal gubbe med hatt lutad över sängen.

(Nu har jag ju aldrig egentligen SETT någon gubbe med hatt luta sig över en säng, men de finns. Jag lovar)

Var mest det jag ville säga.

Tack för den här tiden. You know I love you. Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Oj då! Då ska jag inte nämna Twin Peaks BOB...

2008-05-19 @ 23:35:04
URL: http://grancanariamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0