Guds gåva till mänskligheten

Dvd- boxar

Först hela SATC under jullovet, nu "Grey's anatomy", sen funderar jag på att köpa "Vänner"- boxen.

Tur att jag läst så många böcker i mitt liv, för nu är det slut med det. Om jag skulle räkna efter hur många det har blivit genom åren har jag nog redan fyllt kvoten för en livslängd. Från typ tio års ålder läste jag några böcker i veckan, under högstadie- och gymnasietiden och universitetsåren blev det kanske en i veckan (Eller varannan vecka) och under åren jag var mammaledig några böcker i veckan igen. Dessutom har jag hunnit läsa massa böcker på Upptåget när jag bodde i Uppsala och pendlade hit. 80 minuter om dagen på tåg, det räckte till ungefär två böcker i veckan.

För att inte tala om semestrar.

Fast i och för sig skriver jag ju själv nu för tiden, här i bloggen. Ja, det är väl inte mer än rättvist om man tänker efter. Så många böcker jag läst i mina dagar, nu är det payback time.

Läs ni, så kollar jag lite dvd-boxar under tiden.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha så kul i Borlänge! Kram

2008-05-10 @ 01:11:20
URL: http://grancanariamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0