Leggings

Har en stor T-shirtklänning från Monki och en snygg skjortklänning från Vila, så på Valbo i fredags så köpte jag ett par leggings att ha till. Har haft tights eller strumpbyxor tidigare, men hey, man är väl insatt i modevärlden.

Ja, eller hur.

Note to self: Om du inte vill ha för trånga jeansshorts, sätt då INTE på dig leggings. Kände mig som ett amerikanskt fetto som bara klarar av att använda lycrabyxor. Dessutom var de obekväma.

Slutade med att jag tog på mig ett par andra jeansshorts som var lite för stora förra sommaren. Det var de inte idag. Men jag andades in, tog på mig solglasögonen, stoppade in barnen i bilen och åkte till dagiskompisfamiljen på landet.

Och så pratar vi inte mer om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0