Shoppingbild

Innan ni dör av skratt måste jag få säga några saker. OK?
  • Dessa sandaler låg i den coola delen av Din Sko. Ungdomsdelen, alltså. Inte farmorsdelen.
  • De är de skönaste skor jag någonsin provat
  • Jag brukar ha för breda fötter för rätt många skor, men inte dessa. Oh no. De satt perfekt
  • Brunt är mer stylish än svart på sommarskor
  • Om nu någon fashionista skulle titta på bilden och sedan skriva som kommentar: "Men Maria!!! Skärpning din loser, dessa skor är de tantigaste jag någonsin sett!" så måste jag få försvara mig med att jag faktiskt BRUKAR ha koll på kläder. Ni vet, inte handla om jag tycker att en söm eller knapp sitter fult samt hellre köpa något dyrt som är bra än något billigt som är halvbra. Detta var alltså innan vi flyttade hit och jag brukade gå på stan relativt ofta. Nu så...Tja, jag kan ha lost it completely.
  • Men återigen: De låg i den coola delen av affären. Vill bara betona det.
Med detta sagt kan jag nu visa bild på mina nya sandaler:

image255

............................................................

Har ni slutat skratta?

Då vill jag till sist bara säga att tillsammans med svarta stuprörsjeans, linne, solglasögon samt tånaglar glänsande av genomskinligt nagellack kanske jag ser ut som Nicky Hilton? Och inte Ulla-Britt, 54 år, med tio kilos övervikt som tar sin bibliotekspåse och cyklar till sin broderikurs varje tisdagkväll?

Nähä, inte det.

Ja, ja, fortsätt skratta då.

Med argumentet att det är viktigare att de är sköna än riktigt snygga så är jag för övrigt officially very old.

Kommentarer
Postat av: Cicci

You go strong girl!!!

Ulla-Britt förresten, får jag låna din vävstol på lördag? Jag ska ha kafferep med syjuntan?
/Varma soliga hälsningar från Maj-Lis
(vars hela garderob ser ut som dina nya sandaler!!!)

2008-05-30 @ 00:52:08
URL: http://grancanariamamman.blogg.se
Postat av: Camilla

Är inte gladiatorsandalen väldigt inne nu??? Bara den är skön så, hihi!
Kram på dig

2008-05-30 @ 08:56:10
Postat av: hanna

Dom är ju coola till snygga kläder :)

2008-05-30 @ 09:21:52
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Maria

Thank you girls!!!
Camilla: Jo, gladiatorsandaler är inne. Ulla-Britt-sandaler däremot...Well, I have no idea?! =)Fast vad tusan. De är ju sköna, som sagt

2008-05-30 @ 12:26:18
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Mli

Well, jag tyckte dom va fina, särskilt ihop med "rätt outfit". Och betänk detta, med vristremmar kan man ju festa loss i dom utan att riskera att man vrickar fötterna? Tror jag..:D Sånt är bra för oss lite äldre.

2008-05-30 @ 14:09:27
URL: http://LenaEmelieMarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0