Sist

När jag loggar in på Blogg.se kommer det ofta upp en fråga om jag vill testa att logga in på den nya plattformen. Jag ignorerar frågan varje gång och hoppas att jag kan behålla gamla blogg.se- designen på inläggskrivandet så länge som möjligt.

Gillar inte när det blir annorlunda. Undrar vad det kallas? Någon slags Asperger light, kanske.

Iallafall kan det mycket väl vara så att min blogg blir den sista som flyttas av alla hundra tusentals bloggar.  Ungefär som när någon miljöaktivist kejar fast sig vid trädstammarna.

Eller så kanske man får något pris om ens blogg blir den sista som flyttas? Gratis kläder i tre år vore trevligt, men helst inte Engla's showrooms kläder för hon har så fjompiga kjolar.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha ha ha, du är så himla kul. Jag håller verkligen med om de fjompiga kjolarna!!!

2008-05-13 @ 08:59:36
Postat av: Mli

Det är lugnt, jag flyttade bloggen första gången jag såg meddelandet och det var inga problem alls. Jag var ju rätt färsk då, så jag vet inte vad som blev ändrat, men bloggen i sig ser ju exakt likadan ut. Du törs nog trycka på knappen;)

2008-05-13 @ 12:05:07
URL: http://LenaEmelieMarie.blogg.se
Postat av: Eddie

En reaktionär bloggare är vad du är. Konservativ och bakåtsträvande!

2008-05-13 @ 12:11:01
URL: http://lovinganti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0