Skvaller

Nu känner jag ju inte dessa människor för fem öre, men är ändå lite ledsen över att Hans Fahlén och Kristin Kaspersen ska skilja sig.

De som verkade ha det så mysigt och bra. Sorgligt.

Någon som har någon teori?

Om jag skulle satsa pengar så skulle jag göra det på följande: Småbarnstid, inte lika mycket tid till sex, Kristin är en hemmamysmamma och Hans är en omogen 44-åring som tror att han fortfarande lever twenty something partyliv.

(Jag vet. Jävligt fördomsfullt)

Men är fortfarande lite uppfylld av Malin Wollins aka Fotbollsfruns krönika i dagens Aftonbladet. Bra skrivet om skilsmässor och det faktum att det är jäkligt konstigt att pappor som aldrig stoppat in en Alvedon i en barnrumpa eller har koll på kalas-OSA och storlek på gummistövlar plötsligt klarar av att ta ansvar när de blir tvungna att ha barnen själva. Hey, lite försent, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0