So you think you can dance

Så fort jag hör bra låtar och ser piffiga människor på en scen så vill jag också dansa. Jag har ju slutat leda aerobicpass, så hur ska jag nu träna?!

Bodystep är inte riktigt lika kul, och boxen kan jag aldrig gå på för att Jonas jobbar på måndagkvällar.

Kanske skulle börja med Streetdance? Gud vad kul. Det finns ett sånt ställe här i stan, nedre åldersgräns 16 år. Undrar om det finns nåt övre?

"Hej hej, jag tänkte jag skulle börja här. ..Oj, hej Lisa och Madde och Saga och Tessan, är ni också här? Ursäkta, vad sa du? Hur jag känner dem? Jo, de är mina elever förstår du..."

Hm, nä, kanske inte ändå.

När jag tränade på SATS i Uppsala så hade de funkpass, det var hur kul som helst. Lite långt att åka dit för att träna, dock. Ja, ni hör ju, om jag går upp sextio kilo för att jag har slutat leda pass så är det VERKLIGEN inte mitt fel, det är omständigheternas fel.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha... Men du! Jag fick faktiskt en inbjudan till bostadsrättsföreningens styrelsemöte häromdagen! De bjussar visst på smörgåstårta... Och vem säger nej till smörgåstårta liksom?! Inte vuxna iaf...

2008-05-23 @ 00:05:07
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: hanna

Spinnign då? Funkar de? :) Det är ju nästans dödens död med en timmes spinning men annars rätt effektiv träning :) Womens Wellness finns det ett gym i Uppsala som heter, Kungsgatan. Asbra! Bara tjejer, kan tyckas lite dåligt, men ack så mysigt gym! Fall du skulle ändra dig och vilja pendal till träningen ;)

2008-05-23 @ 11:05:11
URL: http://ladystardust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0