Weird

Fast...Det här med att det är måndag imorgon. Ska jag verkligen jobba? Är det inte sommarlov? Skumt.

Har för tillfället inte riktigt koll på vad jag ska göra imorgon eller i veckan, men det ordnar sig nog. Som när kirurgerna kommer in i operationssalen efter att ha varit vakna i 48 timmar och liksom bara VET vad de ska göra.

(Känner mig en aning Grey's skadad för tillfället. Ett av kvällens avsnitt var det med tågolyckan, fina Bonnie som hade ett järnrör i sig och McDreamy som velade mellan exfrun och Meredith.

HA! Min vän Loly håller förresten med mig att exfrun är coolare, roligare och snyggare. Skönt, då är jag inte ensam)

Kommentarer
Postat av: loly

Thanks. Du är min träningsguru. Nu fick du tipsa om träning OCH shopping på samma gång. ;-)

Ska kolla efter ett vanligt svart på Stadium.

Alltså man är löjligt kräsen: Inte för urringat, inte för tajt, inte heller för löst, inga ärmar men inte smala axelband. Och inga knepiga sömmar eller inslag av grälla färger för att det ska se "sportigt" ut.

Och det gäller ett plagg man ska ha på sig 2 timmar i veckan...

2008-05-05 @ 09:22:11
URL: http://lolybloggar.blogspot.com/
Postat av: Honung

McDreamy, McDreamy... Finns i mina våta drömmar! Fick min 90-talssamling idag! Åååååh, vad jag njuter! :) Förresten så är inte Meredith vid sina sinnen.

2008-05-05 @ 14:50:07
URL: http://honungsbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0