Du dududu du dududu

Jag och Leo sitter i hans säng och ska läsa "God natt, Alfons Åberg".

Leo: Läs på riktigt, med musik i början

(Ibland får han sitta vid datorn och titta på Alfons på Youtube, och då är signaturmelodin med. När Jonas läser Alfons- böcker brukar han därför börja med att nynna signaturmelodin. Kan tilläggas att Jonas har typ absolut gehör samt kan sjunga. Själv är jag absolut motsatsen till absolut gehör, det vill säga kan inte sjunga en ton rätt)

Jag (Börjar nynna): Du dududu...
Leo: Nä, så här ska det vara. Du dududu du. Och sen NANA NANANANA
Jag (Börjar om igen): Du dududu du dududu...
Leo: Äsch, vi läser istället

Haha, ja, tack för det.



Lilla treåringen med udda pyjamas (Har hamnat i tvätt- otakt av någon anledning), Greta Gris- bok, leksaksambulans som åhörare samt Puh och Bob på sina vanliga ställen.

Tänk att han har fyllt tre!

Helt amazing.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0