Fredagsfix

Har fredagsfikat med skorpor, chokladkex och glass och just nu håller barnen på att leka affär och tågbana och lite annat medan jag går runt och plockar.

Soft fredag.

Har dessutom varit på Det Allra Första Utvecklingssamtalet för Stella i skolan. Fränt. Allt var bra, hon trivs och har många kompisar och gör alltid som fröknarna säger, och hon är inte det minsta ledsen eller osäker längre som hon var i början. Så otroligt skönt att höra.

Nu: Plocka in tvätt, börja packa lite inför imorgon, fundera vad vi ska äta för mat.


Kommentarer
Postat av: Oggy

Fan vad skönt! Men med en mamma som du, så var det väl bara en tidsfråga innan osäkerheten försvann. Eller har jag fel?

2008-11-21 @ 19:55:40
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: Maria

Oggy: Kram min vän och tack för kommentaren!!



Fast saken är den att jag var rätt osäker, tyst och blyg hela min skoltid också, och look at me know. Pratar inför folk hela dagarna, kan aldrig vara tyst och tjatar antagligen hål i huvudet på varenda en jag möter. Så kan det gå =)



Men svårt det där med barn och blyghet. Man kan ju inte pusha för mycket, samtidigt som man måste hjälpa till med självsäkerheten. Tricky balansgång ibland.



2008-11-21 @ 20:24:13
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0