Mission completed

Har precis sett klart första säsongen av "Ghost Whisperer". I did it! Efter hjärtattacksavsnitten i början fick jag dock lov att titta enbart när Jonas var hemma och inte jobbade kväll, men i alla fall. Och några avsnitt har jag faktiskt sett när jag varit själv hemma. Säkert tre stycken...

Fast himla bra serie, det är det.

Speciellt när man sett alla special editions, om skådespelarna och så. Det är lite "Åh! Där är ju mina kompisar". (Ja, man blir ju lite hjärntvättad av att se TV- serier på dvd- box)

Mina nästa mål i livet: Se säsong två (Om jag vågar. Fast i och för sig har den nyss gått på TV, så kanske väntar ett tag med det),  säsong fyra av "Grey's Anatomy" (Snart kommer den ut! Tjoho!), alla säsonger av "Vänner" (Dyrt. Köper när jag blir rik. Any day now...)

Fast lite sorgligt är det faktiskt att ha sett klart en dvd- box, eller hur? Säg att ni håller med mig här, annars verkar jag lite knäpp. Melinda och Jim, hur ska jag klara mig utan er?!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Jag förstår vad du menar. Jag började se Vänner då när det begav sig...

2008-11-02 @ 10:12:06
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0