What höstlov does to you

Imorse när jag vaknade hade jag inte den blekaste aning om vad det var för dag, och det tog typ trettio sekunder innan jag kom på det.

Men lördag är bra. Visserligen tar lovet slut imorgon kväll, men i alla fall. Lördag är ju alltid lördag, plus att Jonas är ledig hela dagen (Han jobbar annars ofta lördagar också).

Planen för idag: Skicka iväg Stella på grannkompiskalas (Vaknade imorse med ett stort leende, "Mamma, idag mår jag JÄTTEBRA!"), rensa bort sommarjackor- och skor och lägga dem i garaget, åka iväg och handla kalassaker till nästa lördag.

Egentligen skulle jag vilja gå ut och gå, långpromenad i kylan och solen är ungefär världens mest trivsamma motion, men att gå ut och gå själv är så tråkigt att klockorna stannar.

Eller så stoppar jag i Leo i vagnen och går? Ja, så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0