Folkabuss- film

Tidigare ikväll när jag höll på att plocka iordning i hallen hör jag Leo mumla för sig själv i vardagsrummet om någon "Folkabuss- film". Jag lät honom hållas för vi skulle ju ändå gå upp snart, men så började jag fundera. Vaddå Folkabuss- film? Vi har väl ingen sådan barnfilm?

Så går jag in i vardagssrummet och ser Leo stolt sitta framför dvd'n och håller i "Little Miss Sunshine" med gul Folkabuss på framsidan.

Jag: Nä...Det där är en mammafilm. Ingen barnfilm. Men det var en fin bil på framsidan.

Stackarn, han som hade laddat så för att se den. Men jag vet inte, kanske är den barntillåten? Någon som har sett den? Själv har jag inte hunnit se den än, men den verkar bra.

Kommentarer
Postat av: mollya

hi, hi.. Killen har smak för film! Det är en UNDERBAR film som du bara måste ta och se nu med detsamma!

2008-10-19 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0