Lördag

Ska strax åka iväg med Stella till stan (byn?) och fixa lite saker. Men faktiskt, parkerar man vid Konsum och sen strosar omkring så känns det som en stad. Vi ska köpa present till dagiskompis som har kalas imorgon, köpa ny pennvässare till Stella som man kan fästa på skrivbordet (= Minimerar risken att få pennväss- skräp över hela golvet), lämna in ett par jeans till skräddare och se om han kan fixa dragkedjan, kanske köpa SATC- filmen som finns på Konsum, köpa lördagsgodis, gå in till den ena (Av två! Bara en sån sak) parfymeri- affärer och kolla efter ansiktsscrub.

Sweet.

Dessutom en lördagssshopping med lite folk. Kan inte säga det nog med gånger; I love att bo här.

Nu ska jag klä på mig och sen bädda sängarna (Intresseklubben antecknar).

Ha en bra lördag, kära Ni!

Kommentarer
Postat av: Oggy

Jag kan meddela att stan fortfarande serverar lakritsshots...



Nu ska jag kurera lilla huvudet.



Pöss!

2008-10-25 @ 13:57:34
URL: http://oggygroggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0