Några konstaterande så här på kvällskvisten

  • Visst är Hasse Aro rätt snygg för att vara gammal?
  • Nya värmeljuslyktorna (Eller gamla, kanske man ska säga? Fast de är ju nya för mig) från loppisaffären blev absolutely smashing på vardagsrumsbordet
  • Det här 5 år fram i tiden i Desperate Housewives är ganska bra ändå. En smula märkligt men...Tja, helt OK
  • Oh my God vad tomt det känns att Stella sover borta. Det har hon såklart gjort förut, men då har ju oftast vi också varit borta. Dessutom har hon inte sovit över hos någon kompis sedan vi flyttade från Uppsala, och det var förra sommaren. Just nu känns det som om jag vill springa de hundra metrarna till grannkompisen, rycka upp dörren och ta med henne hem. Så att jag vet var jag har min älsklingstjej i hela världen. Men det skulle verka märkligt, va?
  • Höstlov är en väldigt bra uppfinning
  • Det är ju dumt att stressa upp sig i förtid, men kom precis att tänka på att jag nästa vecka ska ha alla mina utvecklingssamtal samt styra upp Leos kalas nästa lördag. Meaning köpa inbjudningskort, fundera om vi ska bjuda dagiskompisar eller bara hans närmaste kompisar, baka köpa tårta, glass och fika, fixa fiskdamm. Dessutom ska jag vara på gymnasieskolan för att pricka av mina åttor som ska vara där på obligatoriskt studiebesök samma dag som vi ska ha kalaset.
  • Fast som sagt. Dumt att stressa i förtid, va?
  • Ja. Absolut. Så nu struntar vi i det. Puss och god natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Honung

Inte stressa. Inte bra för hjärtat, snygging!

2008-10-28 @ 23:31:09
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0