All work and no play

På jobbet måste jag:
  • Ha matteprov imorgon med åttorna plus rätta och skriva in i Unikum
  • Skriva planering för nästa område
  • Vara med på ett möte med en elev imorgon efter konferensen
  • Fixa snöre (Till gruppuppgift i geometeri...Lång historia)
  • Skriva tio miljarder(Eller åtminstone tre) fucking journalanteckningar till handledarutbildningen plus skriva en sammanfattning samt skriva ändringar i min PYT
  • Kopiera geometri-papper till elevernas regelbok
Plus säkert tio saker till som jag glömt nu. Men på torsdag och fredag har vi studiedagar, och jäklar i min lilla låda vad effektiv jag ska vara då. Tangentbordet kommer att glöda.

Och på fredag, då!

När jag lämnar jobbet ska allt vara fixat och klart samt skrivbordet städat (Var min tanke iallafall), och på eftermiddagen ska jag och kidsen åka till Borlänge. Värsta mini- holiday.

Och Lager 157 hela lördagen inklusive massa shopping och lunch. Jo, men det blir nog bra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0