Avd. Upploppet kvar

(Heter det "upplopp"?! Såg skumt ut när jag skrev det)

På grund av att någon klåpare på kommunen inte kan räkna miljoner (Typ) och att kommunen antagligen plötsligt går massor med back, så är det köp- och tjänstestopp i två veckor. Det vill säga vi får inte ta in några vikarier.

Och jag har det senaste dygnet fått mer och mer ont i halsen.

Jävla skit.

Men jag SKA klara det. Har bara tre lektioner imorgon och slutar vid lunch, så det borde gå att hålla ut. Dessutom ska jag ha genomgång om olika baser och det binära talsystemet, och på onsdag har de prov. Här ska inte drällas runt i korridorer på min mattelektion inte.

Och i morgon eftermiddag och kväll ska jag: 1. Andas    2. Tvätta    3. Dricka vin

Ahhhh.

Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0