Bra mötesdag

En bra konferensdag.

Mina arbetslagsledarkollegor i rektorsområdet (Vi är 8 st) plus de tre rektorerna är verkligen så himla kloka och roliga och vettiga och bra, så bara att diskutera olika saker är kul. Plus att det alltid är lite olika beslut och sånt som ska tas. Och gratis lunch och massa fika!

Det bästa var att när jag gick förbi mitt skrivbord på eftermiddagen (Har hunnit klämma in ett möte med en elev och förälder också) så var det en lapp från vikarien:

"Allt har gått bra. X och Y (Två specialelever) jobbade på så duktigt, så vi hann med morgondagens planering också. Hoppas det var OK?"

Va?! Fatta vilken lyxvikarie. Henne ska jag paxa nästa gång jag behöver en vikarie också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0