Har ni sett bloggen som heter "Shopaholicmamman"?

Bara namnet, liksom. Det roliga är att hon inte verkar handla speciellt mycket, utan mest lägger upp tusen bilder på snygga kläder, väskor, skor och smink hon skulle vilja ha.

Jo, så kan man ju också göra.

Fast jag är ändå lite fascinerad av alla modebloggerskor, det är jag. Tänk att vara så hängiven sin shopping.

Roligt citat från krönika någonstans ifrån (Minns ej var): "Förr i tiden byggde ungdomen hus, järnvägar samt bildade familj. Numera tar de kort på sin lunch och lägger ut på Internet"

Kommentarer
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Roligt att du skrivit om mig, namnet har egentligen inte så mycket att göra med min shopping eller att jag är mamma.. Utan jag såg det namnet någonstans för två år sen och tänkte det namnet tar jag. Ibland har jag tänk byta men på samma gång så är det ju det namnet folk känner igen så jag kör på det.. Ha det bäst! Kram Therese

2008-09-24 @ 00:29:52
URL: http://shopaholicmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0