Konsten att spara tid

Först tänkte jag skriva om helgen. Men sen tänkte jag om (Aka ska gå ner och se på TV och äta glass så fort barnen somnat)

Så jag konstaterar bara att jag har haft jävligt kul, och så kan ni väl bläddra ner lite i den här bloggen eller läsa den här istället. Om ni vill veta mer eller se bilder. Ska vi säga så? Så går jag ner och äter lite glass så länge.

För övrigt kan jag berätta vad som händer när man går och lägger sig nio på kvällen: Man vaknar kl tre och är pigg och får anstränga sig till max för att somna om igen. En gammal tant skulle säkert ha gått ner och gjort kaffe och börjat läsa morgontidningen, men inte jag inte. Hey, jag är ju inte ens trettioett än (I allafall inte förrän på torsdag). Så när jag haft en smula huvudvärk idag har jag intalat mig att det är för att jag sovit för länge och inte för att kroppen fortfarande detoxar vin och snaps.

Fast så farligt har det inte varit, jag har inte mått helt hundra idag men iallafall...Tja, 97? 95? Eller nu ska vi kanske inte överdriva, vi säger 80. Eller vad tusan, det är ju trots allt måndag. 60.

Fast i och för sig, lektionsmässigt (är det ett ord?) är måndag min bästa dag så vi slår väl till med 70.

Nu: Glass och "Ghost whisperer"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0