Lördagsmys

Förutom fix och tvätt och städning (Like every helg), så kommer Stellas dagisbästis hit om ett tag och ska sova över. Mamman och pappan ska bort på fest i Hudiksvall, och vi ska vara barnvakt.

Jonas jobbar och jag är själv med alla tre, och mamman har frågat tusen gånger om det verkligen går bra att vara barnvakt?! Men hey, har man två barn hemma så kan man lika gärna ha tre, och åh vad tjejerna har sett fram emot the sleep- over.

Skriver jag nu.

Eventuellt är jag ett nervvrak imorgon.

När de kommer så ska jag och tjejerna åka in till stan (byn?) och hämta ut H&M- paket, köpa lördagsgodis, gå till Apoteket, gå till sminkaffären och köpa ny mascara. Lördagsshopping i det lilla duger alldeles utmärkt det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0